המולים הכי טובים בעיר

פבר 25, 2012

מולים זה יופי של דבר. אמנם במדינת ישראל הכשרה, אין מקום אמיתי למיני מלאכי (כן מלאכי, לא מאכלי) ים קטנטנים בעלי שיריון, צדפה או סתם שלד חיצוני. אך במדינת תל אביב אנו מוצאים כי הדבר אינו כך.

ג'ולס כבר כתבה על פירות הים הנהדרים שמגישים ב"בסטה" בשוק הכרמל. עם זאת, צ'ופ ואנוכי תרנו רבות אחר המסעדה המגישה את המולים הטריים והטעמים ביותר בעיר, עם החיפושים באו גם הקללות כגון "זה הזבל של הים, איך זה כל כך יקר" (מצדו של הצ'ופ כמובן. אם יש כאן מולים שקוראים את זה, שתדעו, בעיני אתם לא זבל) אבל לא אמרנו נואש.

בין חיפוש למנוחה, לפני חודש בערך, נפתח בר יין צרפתי חדש העונה לשם "בל ואנטואן". עם פתיחתו של הבר, אצנו רצנו הצ'ופ ואנוכי על מנת לדגום את הפנינה החדשה בעיר.

ואכן זוהי פנינה, אשר מגישה בין מרק בצל חלומי לסלט סלק משגע, גם את המולים הכי טובים בעיר. יש לציין כי כלל לא העלנו על דעתינו שדווקא הפעם תימצא האבידה.

ואם כן, מה יש לנו כאן?

מולים נפלאים, להערכתי כ-250 גרם, טריים טריים מהים, שהוקפצו בדיוק במידה הנכונה ברוטב שמנת, יין, כמויות נכבדות של שום ועשבי תיבול והחשוב מכל – ערמונים.
לצד הדבר הנפלא הזה מונחת פוקצ'ינה טרייה ומהממת שנדמה שנאפתה הרגע. בסיום פיצוח המולים טובלים אותה בשאריות הרוטב. ויאמי!

עלות התענוג : 59 ש"ח

כמה מילות אזהרה בטרם הזמנת המולים:
1. אם אתם חולקים את המנה עם מישהו, אנא הצטיידו בחפץ חד (מזלג זה בהחלט מספק) על מנת להעיף אותו מדרככם.
2. אם אתם מתכננים להתנשק עם מישהו אח"כ – שכחו מזה. אכלתם מלא שום. (יש מצב שמושא הנישוקים הוא זה שהעפתם קודם עם מזלג, אז בטוח שתשכחו מזה).
3. אם אנחנו מכירים ככה טוב, והלכתם לאכול את המולים בלעדיי, אז תשכחו ממני.

בל ואנטואן
בן יהודה 196, פינת ז'בוטינסקי, תל אביב
טלפון: 03-6055225
א-ה : 20:00-02:00


תגובה אחת

  • עשית לי כזה חשק למולים, אפילו שאני ממש לא אוהבת כאלה בדרך כלל (אם יש כאן מולים שקוראים את זה, אז כן, עד היום לא חשבתי שאתם משהו.).

כתוב תגובה